Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2012

kfc flaming crunch..ermm

KFC Flaming Crunch



semalam baru pertama kali rasa... asalnya bukan nak makan ayam sangat.. teringin benau nak makan whipped potatoe.. tapi takkan nak makan kentang putar ajer dak.. alang2 dah sampei kfc.. belila ayamnyer sekali...
hot n spicy yang biasa buat masa ni semua dah jadi flaming crunch... bahagian flaming tu boleh tahan lagi... tapi bahagian crunch tu..adoiiii tak sedap la ! the crunchy corn flake tu tashikani crunchy... tp bab rasa corn tu aisehhh... menganggu rasa hot n spicy yang asal... bila makan tu kan rasa nak marah jagung2 tuh... sbb ngacau! sebok la jagung2 tuh... haiihh... xperlu jagung2 bagai la. tak sedap. sampai biler la jagung2 ni nak ada... sekejap2 ajer udahla... orang nak makan hot n spicy yang asal.. itu jauh lebih sedap.   :(


1 comment:

  1. kite pun ade post psl kfc semalam..prefer hot n spicy dr flaming crunch nie..pedas sgt.

    ReplyDelete