Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, November 9, 2010

6 lagu pertama ke AJL 2010


Semalam rasanya macam tgh tengok separuh akhir juara lagu... tup tup sedar sedar jam dah pukul 1130....tertido atas sofa la rupanyer~~~ :p rasanya sempat tgk adibah noor ngan nubhan gitu jer kot....


hari ni saya cari cari keputusan di beautiful nara .....



hafiz-rambut retro sungguh


yappari mestila ada kan... dalam 6 lagu yang terpilih tuh.... saya sukaa................... lagu HAFIZ..... hehehe...memang sungguh suka lagu tuh.... hope-hope hafiz boleh menang....huhuhu....

minggu ni dah habess.... minggu ke 2 separuh akhir is minggu depan 15 nov dan pusingan ke 3 on 22 nov....

to be frank... takdela berminat sangat nak tgk.... tapi lebih kepada berminat nak tahu keputusan.... sebab dalam banyak2 lagu yang dipertandingkan... mungkin saya tahu setakat 20% je kot... (udah tua ke kita ni... generasi berbeza) :p

No comments:

Post a Comment