Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, April 24, 2013

aktiviti main pasir pantai cenang..

alang2 dah sampai langkawi...mmg kami allocate satu masa nak bagi budak2 ni main pasir... dulu auni sampai menjerit jerit tak mau pijak pasir.. budak budak yang tak biasa dengan pantai mesti takut kan ombak pantai yang kuat... eh tak ke?! eh anak saya ajer ker yang takut pantai and ombak laut :p...
 
auni and adam sampai tepi pantai ajer dah pelok mummy abah kuat2... takut diorang dengan bunyi pantai ngan ombak yang kuat tuh... kebetulan pon hari macam nak ujan..ngan angin kuatnya lagi... auni siap ajak balik lagiii..tak nak mandi laut...nak swimming pool katanya....hadeehhh... dah alang2 sampai... pujuk jugak suh main air laut tuh...
 
kami sajer biarkan auni n adam main pasir... mulanya agak takut2.. tapi setelah mummy menunjukkan skill buat sand castle..(castle la sangat).. mau jugakla auni n adam main pasir di pantai... okla tu...aktiviti mengotorkan badan...mengotorkan baju... aktiviti jilat pasir oleh adam... makan pasir oleh auni... celup2 kaki dalam air... set mainan sand castle beli ajer tepi jalan pantai cenang... senang nak cari..
 
Kesudahannya lama juga budak2 main pasir... auni pon akhirnya kata nanti nak main pasir lagi.. bagusla gitu...janganla jadi takut air dan takut pasir pulak...
 






nanti kita pergi pantai yang lain pulak yer kanak kanak rebina...

2 comments:

  1. Salam atfina,
    pantai ni dekat je ke dengan The Villa tu?

    ReplyDelete
  2. berjalan kaki tak daya... naik kereta about 5 min jer..

    ReplyDelete