Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, November 25, 2009

..happy birthday~~

Pengakuan ikhlas dari saya..

saya adalah seorang yang susah nak igt tarikh lahir orang lain..
saya selalu lupa hari jadi orang2 yang penting dalam hidup saya..
..maafkan saya..

huhu~~ *i'm not proud of it*

memang...selalu benar lupa hari jadi org.. dulu hari jadi hubby pon lupa..waktu tu tak kawen lagi.. kira hari jadi boyfriend pon boleh lupa ! apper la aku nih ! mmg dah tak leh nak elak.. jadi saya berazam untuk tidak lupa akan birhtday orang2 penting dalam hidup saya.. akan saya cari dan senaraikan tarikh2 penting itu sekrang jugak ! (** huh...semangat berasap rasap nih **)

FAMILI SAYA: HUBBY - 13Nov79, AUNI - 23Dis08, MAMA - 09Feb, IJAI - 08June80, IWAN - 10June90, K.ENAB - 08Oct80

FAMILI MAKCIK: PAKCIK- 27Ogos53, MAKCIK- 2Sept61, JAJA- 26Nov96

FAMILI P.USU: P.USU- 25Nov69, M.USU- 12July60, SHIFAQ- 25Sept97

Setakat ini dulu lah yer... **hangat2 tahi ayam ker saya nih** :p... tapi saya janji akan sambung lagi list nih...tunggu yer ~~

**UPDATE

OFFICE MEMBER: YANA-09May78, NURUL-21Jan75, K.JU-02Dec70, ZU-26Mac82, IZAN-14Mac81, FAHMY-01Apr80


Oh luper plak nk highlight...hari nih hari jadi p.usu... Happy birthday p.usu...erm...nak ucap apa yer...selalu blur bila nk bagi ucapan..hehe..nnti buat satu entry untuk ucapan...senang bila nak wish birthday..

No comments:

Post a Comment