Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, January 26, 2010

..layan lagu..

suara jamal nih menusuk kalbu la... sukker benar dengan en jamal nih.. pagi tadi dengar kat sinar waktu drive to office.. beriya iya..siap sengat senget berkerut kerut muka ku nyanyi... hahah... harus org depan tgk thru back mirror... ku menyanyi dengan penuh perasaan dan perasan !!

person who responsible introducing me to en jamal nih... mmg my family la... ahahah...family family ku kuat menyanyi... family mak la... family abah takder... p.usu, adik mak yang bongsu mmg hebat menyanyi... segala bala pertandingan karaoke summer dier join.. most of it dier menang la...kalau pegi kenduri org kawen pon.. tak segan silu dier mendendangkan 3, 4, 5... buah lagu...tapi pada ku.. p.usu mmg pandai menyanyi.. suara dier sedap ooo! especially kalau dier nyanyi lagu jamal... aiseyyy... ku mmg sukker la... sukkier betol ! bukan la ku nk promote p.usu bebenor.. tp suara dier mmg seeedaapp...ahahaha... bile nk balik kg nih... nk karaoke la dengan p.usu...


n3 ni nak cerita pasal jamal ker pasal p.usu nih... **hikhik**
kayla..dulu waktu aku sekolah rendah.. p.usu mmg dok sekali ngan kami. dier baru start kerja time tuh... zaman dulu2 lagi dah karaoke.. tp karaoke radio je aa.. banyak aa cd2 jamal dier beli.. rajin la dier dok main cd nih.... kitorang pon layan gak aaa... akhirnya dengan kami2 adik beradik pon layan nyanyi jamal gak... tp suara en jamal mmg sedap ! sesiapa pon bleh layan...

antara lagu2 yang ku suka... tu la.. sepi seorang perindu.. cinta yang terbiar.. azura ? erm...tak sukker sangat.. sbb ada kena mengena dengan k.ogy kut...ahahah... then Ghazal untuk rabiah, penghujung rindu, mati hidup semula, sendiri, takdir penentu segala, yang baru dengan mawi pon sedap gak...ish kena cari aa cd2 en jamal nih... buat layan di kala blues... ahahaha....


Bilaku rindu padamu Terasa kuatnya cintaku Terbangkit resah terpandang wajahmu Bertambahlah kasih sayangku Sesaat kau tak ku pandang Terasa sepinya jiwaku Tertunggu aku hadirnya dirimu Walaupun sekelip mata Betapa sepinya hidup seorang perindu Dihanyut oleh keresahan Rindu hatiku tak jemu padamu Selagi kau masih ku cinta Biar apa pun yang memisahkan Namun ku tetap menyintaimu Selagi hidup belum berakhir Selagi itu ku merinduimu Ku seorang perindu sepi Tak jemu ku terus menanti


kekadang layan uji rashid Kali Terakhir ku Lihat Wajahmu pon sodap..hahah...layan~~

untuk mendownload lagu.. sila ke 4Shared.. disini ku selalu donlod lagu..

No comments:

Post a Comment