Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Sunday, January 2, 2011

Pengacara baru nona 2011

(pic : google)




Sejak semalam perasan yang pengacara Nona tv3 dah tukar... of all people.. Vanida rupanya yg jadi pengacara baru... lorrr... kembali kepada yang senior yer... penat la buat program mencari pengacara Nona la... itu la ... ini la... alih2 Vanida gak er..

mmg ada baca hari tu di beautiful nara rasanya... yg Maya Karin dah nak abes contract dengan Nona ni... dan pengacara bakal di ganti... mungkin ke sebab Maya Karin pon x mampu nak menaikkan rating Nona... ermm... saya selalu gak tgk Nona ni... ptg2 hari ahad kalau tak ke mana mana... boleh jer layan... bukanlah sebab pengacara nya... tidak lah ku hirau sangat siapa pon yang mengacara rancangannya... asalkan ada benda menarik saya nak tgk...

dari maya kepada Vanida... ada pros and cons... samaada TV3 target org muda2 yang tgk ataupon target mereka yang berkeluarga untuk tgk.... ada tgk vanida tadi... hmm....ok la... mungkin sbb baru 1 episod... nampak macam x natural sgt dia jadi pengacara... bess lagi Maya Karin dulu... nampak sweet dan selesa... xpa2... kita bagi masa pada vanida... mungkin next2 episod she will improve.... so Vanida... Gud Luck !


No comments:

Post a Comment