Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, June 15, 2011

contest anak ayah

Sunyi lama saya dari menyertai contest... sementara blogwalk hari tuh... terjumpa blog Puan Nina yang menganjurkan contest 'anak ayah'. Jarang meletakkan gambar en shahir dan auni berdua bersama sama... so saya pikir2 nak join lah... heheh...






Contest anak ayah



contest di anjurkan puan nina adalah bersempena dengan hari jadi suaminya bulan 6 nih... kebetulan pulak hari bapa pon tak lama lagi... menambahkan sebab untuk letak gambar auni dan en shahir dlm entry kali ni... nak cerita sket la perasaan saya tentang gambar di atas...


auni sekarang umur 2 tahun 5 bulan... rupa dia memang rata2 orang kata ikut rupa en shahir... baik mukanya.. matanya.. pipinya.. giginya...rambutnya... halus2 nyer... memang semua kata ikut muka shahir... oklah tuh...hehe.. org kata sejuk kalau anak pompuan ikut muka bapak... apa yang ikut saya?! hmmm... mungkin perangai tu ada sikit2 ikut saya.. perangai amarah...heheheh.. cara marah.. cara merajuk.. kadang2 bila tgk cara auni mengamuk.. terbayang aku seniri yg tgh mengamuk... :P


walaupon macam tuh..auni mmg lebih rapat dengan saya... en shahir mmg sukkker mengusik auni... sikit2 cuit..sikit2 kacau... sikit2 usik.. begaduh mulut tak payah kata la... mmg tak larat dengar kalau 2 beranak ni bergaduh mulut... macam dedua diorang ni sebaya ajer...


Ok la..bg sesiapa yang jarang meletakkan gambar anak dan ayah di blog... boleh la join contest ni yer..




syarat2 lanjut penyertaan boleh dapatkan di blog puan nina... have a look.. t&c sangat senang... selamat mencuba....opss!! contest hanya sehingga 17 Jun sahaja... tinggal beberapa jam sajer lagi.. jom2...


2 comments: