Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, June 23, 2011

sudah menjadi ahli tupperware...yey!



akhirnya saya sudah menjadi ahli tupperware... yey! dah lama tangguh2 nak register... akhirnya daftar jugak.. kebetulan tupperware Klang bukak booth dekat Jusco bukit tinggi last 2 weeks... saya pon terus register ajerla...









seperti yang ramai sudah sedia maklum... atau kepada mereka2 yang tak tahu... untuk menjadi ahli tupperware.. anda hanya perlu membayar yuran pendaftaran sebanyak rm60.. tp bayar tu pon bukan bayar kosong... anda akan terus mendapat 3 container tupperware..atau kita panggil starter kit beserta beg dan catalog2 dan price list untuk rujukan... bahan2 rujukan ni lebih kepada yang berminat untuk menjadi pengedar tupperware...



inila brg yg saya dapat dengan rm60.. not bad at all :)







auni pon sibuk excited bila brg baru sampai


kenapa saya jadi ahli tupperware ?!! ohh...senang ajer jawapannyer... sebab saya nak beli brg tupperware la !! isk isk.. saya mmg dah aim beberapa brg tupperware sebelum ni...adala beberapa bekas dier.. sbb rasa cantik... dan berguna... dan nampak tahan... dan menarik ! especially bekas bawang - garlic n all keeper, bekas air yg ada paip tu - outdoor cooler, bekas simpan beras - rice dispenser dan ada la macam2 lagi yang saya nak beli... so, dengan menjadi ahli.. harga pembelian adalah lebih berbaloi baloi..huhhuuu....







lepas dah register tuh... saya terus jer beli set promosi -tupperware kit- untuk new member.. dengan harga rm200.. ini special untuk new member sahaja.... huhuuu...lebih berbaloi baloi... apa yg menarik dengan set rm200 ni.. brg2nyer campur2... ada one touch topper, one touch canister, ada bekas air, crstal wave soup mug (yg warna kuning tu)... ada 12 brg dengan pelbagai saiz dengan harga rm200... oohh... sungguh menterujakan...hahhaha...bersemangat sungguh akuh ! mari la jadi member.... kalau berniat nak jadi dealer.. lagi berbaloi baloi... saya tidak la...sekadar beli nak buat pakai sendiri jer.... huhuuuu...


tp kalau anda nak jadi ahli... mariler... register bawah saya meh... :)



2 comments:

  1. tahniah..dah jd ahli tupperware.. lepas ni rancak la membeli belah ye... ila suka

    ReplyDelete
  2. thank you..thank you... jgn terlampau rancak sampai kering plak nanti...heheh...

    ReplyDelete