Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Friday, March 9, 2012

pembawakkan budak...





Entry ini adalah untuk mengingatkan diri sendiri agar tidak mudah terasa hati kepada ibu2 yang sedang mengandung. Muhasabah diri fina.... ngko pon ada buat salah jugak fina... abaikan ajelah kata2 ibu2 yang mangandung itu... mungkin pembawakkan budak...

saya akui (luahan hati sendiri) kawan saya sorang ni byk berubah semenjak mengandung ni... tingkah laku nyer agak pelik2.. kata2 nyer agak tajam di telinga saya... perbuatan yang jarang di lakukannya... ada hanginnyer tersendiri. kawan saya yang sorang ni la... kawan2 lain yg ngandung dulu2 tak pulak.. apaper pon, mungkin dugaan bagi saya.. kita yang sihat..tak pening2, tak alah dan tak mengandung ni..biarlah byk bersabar... biarlah kita beralah.. so fina.. kalau tak nak terasa hati ke aper..just duduk diam2 at your place. buat kerja! jgn dok singgah sana sini nyembang !! hahahah....

mungkin waktu saya mengandung dulu pon saya ada satu perangai sendiri.. mungkin! sendiri mmg atau memang tak perasan... tp sebenarnya org2 di sekeliling pasti perasan... kan?! tapi mungkin diorang takkan tegur... sbb cuba untuk faham akan situasi org ngandung kan... so, saya pon tak boleh nak terasa lebih2... saya akan cuba faham kawan2 saya yg sedang ngandung ni ada pe'el mereka tersendiri... come on fina... cubalah faham sikit...
 
 
yang aku terasa lebih2 ni..aku ngandung ka?? hahahhah...

No comments:

Post a Comment