Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Friday, March 9, 2012

Terukir di bintang...nyanyian Yuna





Terukir Di Bintang..


Jika engkau minta intan permata
tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu

Jika engkau minta satu dunia
akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu




Ermm...sudah lama saya tak menyanyi.. saya fan Yuna?! oh..tidak sama sekali.. bukan lah saya ni tak suka dia.. nak kata suka pon tidak lah jugak. cukuplah setakat tahu yang dia tu penyanyi..

lagu terukir di bintang sedap di dengar... itupon terdengar di radio 2 3 hari lepas. amat cocok dengan telinga saya ni.. dah ulang berapa puluh kali pon x sure. Tapi mmg bess lah. Tempek kat blog ni pon sebab nak menghafal lirik.. rentak lagu ni macam lagu2 lama... sedap didengar.. xdelah tinggi macam nak terkeluar anak tekak nak menyanyi nyer... relax dan santai. Yuna nyanyi lagu ni pon sedap.. lirik lagu ni pon simple dan cantik... lagu Yuna yang lain ?! ermm... tidak berkenan.  tet tot!


No comments:

Post a Comment