Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Monday, February 1, 2010

MOBS & Kedai Gambar Kami : Cutest Baby with Blanket Contest

Contest lagi... yeay! yeay~~ buleh menang ka... hope2la menang...aiceh... Contest anjuran MOBS and Kedai Gambar Kami... i selalu gak check new online baby shop at MOBS dulu... so sesiapa yang nk updated and new online babyshop selalulah melawat ke MOBS yer... but kedai gambar kami ni jarang2 la.... so selamat berkenalan la pada tokeh Kedai Gambar kami yer.... kalau menang boley juga kiter buat album keluarga... aiceh ~~

OK...pertandingan simple je... Cutest Baby With Blanket ... so kiter carilah gambar auni dengan blanketnyer... malangnaya gambar tak boley berumur lebih dari setahun... alalalal... my doter kalau dengan blanket mestila awal2 lahir dulu... kalau sekarang nih.. bukannyer nk berblanket dier tuh... main2 dengan blanket ada la... so this is the photo Auni with Blanket... aiceh~


Nama: Auni Ufaira Binti Ahmad Shahir
Umur: 1 tahun 1 bulan
(DOB: 23 Dec 2008 umur dalam gambar: 1 tahun)


Blanket tu tgh main "Ummm chak...ummm chak !" hehehe...tu yang dapat gambar tersengih sengih tuh... kebiasaannya my doter baring and lepak2 depan TV... umur setahun lebih sikit dah pandai gelak2 tgk tv yer.. gambar di ambil depan tv... she was very excited abah and mummy baru balik kerja... thanx for the sweet smile auni.. letih kerja boley terus hilang tgk doter senyum begitu..

So..hope gambar ini dapat menawan hati juri... i follow~~ both blogs.. and dah letak banner at blog side bar... for those yang belum menyertai.. jom join. Check T&C di
SINI...

No comments:

Post a Comment