Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, April 15, 2010

kenapa hari ni....

urgh...mood yang berswing...kejap ke kanan...kejap ke kiri... rasa nk ku hempuk2 pc nih...


kenapa hari ini mood begitu tunggang langgang...


kenapa hari ini saya kena isi PMS form bodoh tuh.. sebanyak 2 kali.... bukan aku punyer plak tuh.. urgh bodoh betol ! haram formula happa pon tarak ! kata dah upgrade form... upgrade ke haper bendanya kalau formula pon xreti nk bubuh.... hampess!


kenapa hari ini aku tak sempat nk buat PMS ? Kenapa hari ini PMS bespren aku lama sangat... dah rimas PMS ni tak settle2 lagi... bukan ada untung pon. ada ke org tua tu kisah gaji aku berapa...ada ke dier kesah work load aku byk mana... ada ke org tua tu kesah ?1 haram dak nyer....


kenapa hari ini tak sempat nk beli breakpast... udahla lappoor menggigil gigil... mintak simpati bespren pon tak makan lagi... nasib baik roti cekelat hubby beli ada lagi....


kenapa hari ini Nano can lupper nak bawak... udahla jadinya minum air rasa tak sedap...


kenapa hari ini saya dapat call yang aku tak tunggu... tak perlu call ! meracau perasaan dan merobek jiwa raga ajer.... aku banyak kerja ni... kang dengan tepon dengan ngko2 sekali aku hempuk...


kenapa ada no phone company aku di internet... banyak call2 giller yang aku tak suka masuk... aku benci !


kenapa hari ini boss ada tetamu... nak makan kat bilik plak.. tak reti bersosial kah ? cafe sikit punyer cun melecun... meja bersusun susun elok..pasai pa nk kena serve sampai depan batang idong plak.. igt aku pelayan ? kan syok je kalau nk makan kat cafe


kenapa hari ini decoupage, apartment therapy & deco tak boleh menstabilkan mood sendiri...


kenapa hari ini rasa macam nak kerja separuh hari... nak baaallikk! nk pergi menangis ada dada hubby... nk pergi tdo dalam tgn dier... rasa runsing !




rupanyer....~~ aku period........................................................................... cet!

No comments:

Post a Comment