Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Friday, April 16, 2010

Rumah Papan Biru

Rumah papan pon boleh kaler biru tau... biru macam x best... rumah papan pon boleh kaler turquoise tau ! hahaha... macam dah best sket...eheheh... cantik aper... combine dengan putih... cuba bayangkan umah nenek kiter kaler putih + turquoise (seriously aku susah nk type perkataan nih.... t.u.r.q.u.o.i.s.e)

yang ni macam modern sket


haa... aku dah terbayang dapur nenek aku dah...dengan periuk belanga bagai belakang tuh



tangga tuh macam tangga umah nenek laa.....




dengan kerusi rotan siap bagai kaler turquoise



abaikan pantai er... cuba bayangkan sungai ker... tp ada jer org umah betul2 tepi pantai kan~




cara susun pinggan tuh... aduh macam opah aku






Cubala sarankan pada nenek2 kiter... kalau sarankan kosong jer mungkin susah sket... apa kata beli cat siap2...ehehhe..sekian merepek saya hari ini.

No comments:

Post a Comment