Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Monday, October 4, 2010

Auni & Upin Ipin


Auni di ketika ini amat kemaruk dengan Upin Ipin nyer...hingga boleh meronta ronta...berguling guling kalau tak di tayangkan cerita nya tuh... huh ! jenuh...





Dan kalau dah on cerita dia tuh... akan melangut la dier tak kelip kelip mata.... aasssyyiikkk benar dengan cerita tuh....



jadinya...ini ajela caranya kalau mummy nak mandi...or mummy nak masak... or if mummy nak keluar sat tinggalkan dier dengan opah ataupun abahnyer ! Budak2 mmg senang paham cerita ni yer....


saya pon sudah hampir boleh hapal la cerita ni... dari episod satu... sampaila upin ipin beraya... upin ipin pegi sekolah.. upin ipin berpuasa... upin ipin masuk hutan... upin ipin main badminton... upin ipin naik basikal... upin ipin mandi kolah... upin ipin berkebun... dan yang paling saya suka upin ipin dan apin.... ahahahah.... apin tu nama kucing....suka suka suka (dengan nada ipin)....

tak salah rasanya saya biarkan dier tgk cerita upin ipin nih.... kan ?! ada banyak info dan teladan yang di selitkan... ajar puasa la... ajar baca doa la... hormat opah cikgu dan macam2 lagi....

kalau ada kat mana2 yang negatif tolong bgtau yer~~

4 comments:

  1. upin ipin mmg jadi kegilaan kanak2 skang ni :) bagus ceritanya dan banyak tauladan :)

    ReplyDelete
  2. fareehah pon suker sgt tgk upin dan ipin pada satu masa tu...aku pon dah hafal sumer dialog2 dier...wahaha...!nanti cakap pon mcm upin ipin...hehehe...tp skrg sejak masuk taska suker tengok ben10 plak dah...tp ben 10 ni aku tak suka...tp abahnya dah beli cd...ari2 tgk ben10...

    ReplyDelete
  3. tu la..rasa mmg dah hapal semua dialog upin ipin nih... ben 10 tu bukan pasal budak lelaki main bola ker...

    ReplyDelete
  4. terbaik lahhh auni-chan !!!!!

    ReplyDelete