Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, October 28, 2010

Nasi Arab jom~~

Pernah cuba tak nasi arab?! ini kali ke dua saya cuba nasi arab... dan selepas kali ke dua la baru jatuh cinta dengan nasi arab... sedap!!


lamb aukdah - kambing yang dihancurkan... sedap !


ada dua pilihan... samaada anda suka ayam ataupon kambing.... dan saya memilih kambing !! owwhh...sedap sungguh....


lamb aukdah - makan bersama roti arab



kiri: hummus - makan bersama roti arab --> yang ni x berapa kena dengan selera saya
kanan: Salad Arab & Chicken Kabsah




Kenapa saya suka nasi arab.... nasinyer sahaja dah sedap ! bila makan plak dengan kambing dan sup dier... owwhh... bertambahla manthap nyer! Nasi nyer panjang2 dan sebutir sebutir... makan bersama sup yang ada rasa masam2 sikit... dan kambing yang juicy.... dan yang paling sedapp bila di campur dengan air asam nyer yang amat lain dengan air asam kiter... tp mmg sedap.

Satu set saya order... nasinya banyak. boleh kongsi makan berdua...





kali ke dua saya makan nasi arab di Arabic food di area TTDI Jaya... katanya ada cawangan yang sama di seksyen 7 shah alam.. near to Unisel - lokasi sebenar x pasti... kali pertama saya makan nasi arab bos belanja nasi arab dari cyberjaya... tapi xsedap... rasa kering dan x sesuai lansung....
kali ke dua makan di TTDI Jaya ni barulah rasa sedap... dan ingin meng"reccomend" pada semua... cuba jangan x cuba....... sedap!

2 comments:

  1. x penah try lg makan ns arab ni..tp penah dgr yg kat ttdi jaya tu org kata sedap, dulula time keje shah alam :)

    ReplyDelete