Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Tuesday, October 26, 2010

Dynamo dan Daia di Speedmart

Speedmart 99 sekarang tumbuh melata... macam cendawan naik lepas hujan.... kat klang valley ni mmg takde masalah kita nak cari speedmart kan ?! kat Botanic klang ni sahaja ada 2 3.... tp di luar kL ni masih belum byk lagi.....

Beruntunglah kita ni yer... alhamdulillah... byk urusan yang makin di permudahkan Allah...


Speedmart byk memudahkan hidup saya... kedainya kecik... brg yg standard2 ada... dan harga yang berpatututan.... senang nak pegi... senang nak capai barang....




antara barang rumah yang saya rasa murah... ialah Dynamo dan Daia... harga standard dynamo disini mungkin dalam rm23 macam tu kot.... tapi saya suka kejar harga merah dia ni.... Dynamo 4.7kg dengan harga rm19.90... murah la tu kan?! kalau giant or tesco mungkin rm23 ~ rm26.... kadang2 mak saya pon pesan suh belikan...







selain itu... softener Daia pon OK... rm4.95... saya pernah tgk rm4.60 harga merah dier... kalau tgk2 di tesco or giant mesti rm5 lebih....







itu sahajala brg2 yang saya suka beli di speedmart... huggies merah nampaknya memang xder di speedmart... yang ada huggies biru.. mamypoko... tp harga xberapa sangatla pada saya.... pampers akan cuba kejar harga promosi di tesco atau giant... sekian tet tot!

3 comments:

  1. speed 99 mart kat manjung xde lg..tp mmg murah pun kedai ni kan, bnyk leh save :)

    ReplyDelete
  2. mcm review supermarket plak..hehehe

    ReplyDelete
  3. tu la kan... sepatutnya speedmart kena bg voucher kat saya nih....

    ReplyDelete