Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Sunday, April 24, 2011

sekali sekala ke FOS

seronok shopping kat FOS.. dah lama tak pergi sebenarnya... walaupon sebenarnya dekat jaer dengan rumah.. FOS bukit tinggi antara FOS yang banyak jual baju budak2...walaupon dier takde FOS kids.. tapi baju nyer banyak dan murah2...






saya beli baju 3 helai di atas dengan harga 30 ringgit.... kira murah la tuh pada saya... jadi sehelai sepuluh ringgit... kalau beli satu rm13 kalau beli 2 jadi rm 24..kalau beli 3 jadi rm 30... dia boleh campur2 seluar dan baju dari pelbagai saiz...







brand yg biasa ada okie dokie..old navy... baby gap... suka baju2 gini sebab tak de tag kat leher belakang atau kat tepi pinggang... auni ada baju2 yang ada tag kat belakang leher tu kadang2 dia tak tahan gatal... bergaru garu sampai merah leher tuh... so bila ada baju2 gini...dengan harga yang murah gini... boleh la beli... nak cari pon tak susah...elok ajer berlipatnyer...promoter pon dok ada tolong cari saiz...


saiz yang banyak bawah 12 months... yg paling besar pon saya jumpa itula..24 months... auni badan agak kecik...so saiz 24months ni pon dok gedabak lagi kat dia...color pon cantik... kain pon ok takde koyak2.. so kira puas hatila...


saya tak pasti sale sementara waktu ker... atau mmg gitu ker dekat FOS.. yg pasti dah 2x saya pegi dia dok jual dengan harga gitu gak... saya pernah pergi FOS kids kat IOI puchong... dia takde jual yang gini... mmg tak pernah jumpala kat FOS lain... meh la datang FOS bukit tinggi yer.. parking pon sonang...jusco bukit tinggi mmg berlambak....mari ler singgah....

No comments:

Post a Comment