Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Tuesday, April 5, 2011

Layan lagu~~ Melakar rindu..

anda layan Trilogi Cinta? aaa... kalau korang tgk.. mestilah korang tau lagu ni kan... saya pon baru terfikir nak cari lagu ni.. jumpa dan dah donload dah pon... sedap la lagu ni...






Terlalu singkat hubungan ini... Belum pun sempat melakar rindu... Baru semalam mimpi dicipta.... Mengapa mendung melanda sukma...


Kaulah segalanya maka digubah... Ketika cinta masih di dada.... Punahlah jua kini akhirnya.. Entah mengapa hati bertanya.... Mengapa kasih terlerai kini.... Ku tak salahkan dirimu sayang.... Lantaran takdir sudah tersurat....


Punahlah jua kini akhirnya


lirik just for my reference.. nak nyanyi kan...lirik mana hapal lagi



ok...lagu ini dinyanyikan oleh Julfekar & The stringers... saya pon baru tau selepas jumpa di youtube... 1st time dengar lagu ni waktu tgk drama trilogi cinta... lagu asal dinyanyikan oleh Jeslina hashim... kalau u all dengar jeslina nyanyi pon sedap gak... tapi this refreshed version pon teramatlah boleh layan... lagu mendayu dayu... menyentuh hati sungguh... kalau tgh sedih ni mmg boleh nangis... aikk chewwah.... suara pakcik ni pon sodap plak dengan lagu nih... suker dengar lagu yang suara besar dan boleh pergi rendah nih... plus senang saya nak nyanyi sama... heheh


Trilogi cinta mungkin dah nak habis rasanya... entah2 malam ni last episode apa... huhu... saya pon tak taula... menjadi peminat setia cerita ni setiap 10 ~11mlm di tv1.. tiga hari from ahad until tuesday. saya tak tengok dari episod awal... dah tgh2 baru terjebak... itu pon masa saya kena bedrest 2 minggu... my mum mmg tak nak mengalah cerita nih... dier mmg nak tgk gak... kesannya... saya pon terjebak sama.


cerita ni mmg tak menyesal layan... sbb saya pon suka tgk rosyam nor belakon... tambah plak tv1 iklan pendek2... xderla macam tv3... boosan... di akhir2 cerita ni macam rimas dengan lakonan fauziah gous yang macam ala2 ngada2 sikit... kagum dengan lakonan seha (tak tahu nama sebenar)... sebab berjaya membuatkan aku meluat dengan dier (kiranya pandai berlakon la tuh)... kesian dekat bad sbb asyik kena ketuk ajer dengan seha... plus kesian kat bibik sbb asyik kena hamun dengan seha...hehehehe... x bess nyer cerita ni dah nak abeh... mesti ramai yang dah tahu kesudahan dier canner kan? saya taktau sebab x baca pon novel tuh... so terpaksalah layan sampai abesss....



No comments:

Post a Comment