Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, July 15, 2010

Cintai aku~



saya ada album rossa yang bertajuk... ermm.. apa yer~~ ermm... KEMBALI... tahun bila yer... 2005 ke 2006.. not really sure... waktu tu still study kat sana lagi... rasanya i beli kat Shibuya kot.. lepas balik kerja.... ehhh~~ bukan2... Rossa datang ke NHK... she left some album for NHK... i managed to borrow and copied to my MD.... mana pegi md ntah....



Tapi lagu2 dalam album Kembali ni MMG best!! I sukkeerr~~ sangat !! Uhh... lagu yang setiap kali i dengar... mmg mengalir air mata punyer laa~~... except for Pudar & Kembali.... yang lain tuh mmg i tangkap leleh laa.... aduhh~~ sedey dengar lagu2 album nih...






dalam album ni ada 10 lagu... the most i sukker are Cintai Aku..Bicara Pada Bintang..dan Biar... huu... lagu mmg sedey... naik train pi baito pon boleh meleleh air mata..huhu....

disebabkan hari ini mood mendung... so saya dah download semua lagu2 ini... dan nak layan air mata... (mode: sedey & jauh hati...teramatla jauh hati...)


Sanggupkah ku bertahan

Tanpamu di sampingku

Setelah kau memutuskan kita berpisah

Serasa seumur hidupku slalu denganmu
Haruskah ku relakan haruskah ku berjalan

Tapi bayang wajahmu selalu di anganku

Karena cinta yang dulu pernah kau beri

Takkan ku lupa untuk selamanya
Reff:Cintai dan sakiti hatiku

Kalau itu dapat membawamu

Kembali ke pelukanku lagi

Aku rela memberi sgalanya untukmu
Malam yang dingin ini
membuatku menangis

Melihat gambar kita yang dulu bahagia

Kemana perginya masa indah ituTuhan tolong kembalikan kisahku
Kembali ke: Reff
Cintai aku sakiti akuKalau itu dapat membawamu

Cintai dan sakiti hatiku

Kalau itu dapat membawamu

Kembali ke pelukanku lagi

Aku rela memberi sgalanya
Cintai dan sakiti akuBila itu membawamu

Untuk selamanya

Kembali ke pelukanku lagi

Aku rela memberi sgalanya untukmu

No comments:

Post a Comment