Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, July 27, 2010

Terminal bas sementara Bukit Jalil


Nak pergi terminal bas bukit jalil bukan main suspen lagi kitorang... tau ke tempatnya di mana ?! boleh jumpa ke dak ?! jem teruk bebenar ker ? ada ke bas nyer ? timetable sama ke berubah ?! heheh... suspen macam kan haper jer kitorang.... padahal xderla susah benar nak cari pon......


Bagi yang tak pernah pegi lagi... actually amatla senang... kitorang ikut bndar kinrara.... terus ajer menuju ke arah stadium... to be specific ke arah LRT bukit jalil.... if the LRT on your right... the terminal will be on your left..... kawasan dekat parking lot F...... kitorang ni mmg xpernah pegi bukit jalil :p itu la macam jakun sikit....


kawasan lapang dan panas... kalau hujan mmg jenuh.... compare tu pudu...mmg pudu lebih convenient la.... terminal ada 12 kot... sbb itu jer yg i nampak... jarak antara satu2 mmg jauh... me hantar mama balik kluang... of course la bas Satria... berada di terminal 10....



perkhidmatan telefon mmg belom ada lagi.... timetable bak kata tukang jual tiket... mmg tak berubah.... u mmg takde option untuk call dan tanya.... but what i did... i called terminal Satria kat Kluang... diorang yg kater gitu.... alhamdulillah... tiket kluang biasanya senang dapat... maklumlaa... bas sejam sekali....



Terminal ini jangkaannyer hanya untuk tempoh 4 bulan.... dah berapa bulan pon tatau...sampai bila pon tatau... mesti berita akan announce la kaann... kalau pudu dah siap nanti... lets hope that pudu can be completed on time... sian tgk org berpanas panas di terminal lapang stadium nih....

No comments:

Post a Comment