Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, July 13, 2010

azhar sulaiman dalam Ilusi TV3.



Dah tgk cerita ni di tv3? rasanya dah masuk minggu ke 2 siaran jam 6:30 ptg ni... saya ada tgk la.. beberapa episod.. lompat2... ye la balik rumah pon kadang2 awal..kadang2 lambat... kalau sempat biasanya mmg saya tgk la...


azhar sulaiman dalam cerita ni jadi org tua yang jahat... jarang2 aku tgk dier ni belakon jahat... org tua plak tuh..cet! awak tu kan masih ensem... lukis misai janggut pon macam xreal... kikiki... dulu.. dalam Senja Permai pon berlakon jahat gak... semalam la tengok dier suh inject diana rafar... boleh er ?! inject2 suka hati... macam xpercaya plak azhar sulaiman yang sweet2 gitu jadi jahat... muka baik.. so jadi ada macam kelakar sket aa... jahat yang jadi macam xjadi... ahahahah... kalau bawak watak sweet tu dah semestinya menjadi la dak ?! hehehe....



Suka plak tgk Diana Rafar semenjak tertengok dier dlm nenek kebaya hari tuh... lawa ke dia ?! lawa gak laa dari jadi nenek kebayan hari tuh... tapi waktu jadi nenek kebaya... lawa jer dier... cerita ni ada kompius sket... diana mengenangkan boyfriend nyer yang dah mati... eksiden... i beleived semua dah dirancang oleh azhar sulaiman nyer... kompem !





xper2.. saya akan terus mencari masa untuk melihat kesudahan cerita ni... yang pasti sentiasa menanti watak azhar sulaiman yang tak berapa sesuai bawak watak jahat tuh...

No comments:

Post a Comment