Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, December 30, 2010

Teringin nak beli stool Fella ni....

kalau nak diikutkan list "teringin" ni mmg tak tersenarai... byk sebenarnya barang2 teringin ni ye dak... tapi itulahh... buat masa ni teringinnn plak rasanya nak tambah stool ni kat rumah... keperluannya ? basically as tempat duduk la kan.. dan stool ini ialah stool storage... ha boleh buat isi barang... semakin hari semakin runsing dengan toy2 auni yang semakin bertambah tambah itu...


stool at Fella

So kita pon survey la kan di beberapa tempat... yang saya tgk di Fella Design dan di Macy.. mmg ada la yang saya cari... fella saya pergi outlet Bukit Rimau dan Macy saya pergi di IOI puchon... seronok berjalan jalan survey nih... mencuci mata dan mencuri idea macamana nak susun rumah...




stool di Macy.Pic: google

dua2 kedai ada stool yang cantik... dan dua2 kedai tgh buat sale.. tapi both ada pros and cons.. pada saya stool di Macy terlalu plain.. ruang storage nyer besar dan stool nyer tinggi... yang ada jenis panjang sahaja... harga RM 129 harga lepas sale... sale di Macy berakhir 2 Jan....

stool di Fella lebih menarik minat saya.. fabrik dan finishing work nyer lebih cantik.. fabrik berbunga bunga... uhh.. i loike.. banyak pilihan color and design..stool nyer rendah dan nampak lebih stabil.. ruang nak simpan barang lebih kecil dan harganya RM 199 harga lepas sale.. ini harga untuk yang macam dalam gambar di atas... yang panjang punyer stool x perasan plak harga dier berapa... mungkin sebab dah lebih budget saya.. itu yang sampai x igt tuh... sale di Fella sampai 23 Jan... yup.. lama lagi...

ermm..macamana? nak beli ke tak nak nih... huhuh... ada org yang suka design plain and simple... macam saya, saya suka ada bunga2... nampak sweet sikit... mungkin ker saya akan pergi ke Fella... hehehe...mungkin la kot...






dah tgk2 stool tuh.. ada jugak barang2 lain... yang menangkap mata saya.. day bed di atas... aloorrr...cantik nyer... rumah sekarang ni kalau beli day bed..jawabnye kena letak dekat luar la... tak dok tempat...huhuhu... nantila... kalau ada rezeki rumah besar sikit... boleh la beli yer.... amiiinnn...

No comments:

Post a Comment