Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Maternity tickers

Wednesday, December 22, 2010

Belated birthday gift...

Saya selaaaalu confuse kalau part nak bg gift untuk en shahir... tak tau apa yang patut dibeli dan di bagi... ended up akan terus tanya kat dier... apa yang dier nak.. tp kalau dah tanya... xde la surprise lagi namanya kan ?!







tapi rasanya patut di tanya la... daripada kita bagi benda2 yang dier x appreciate. Even kalau kita dah tau apa benda yang diorang nak pon... mesti diorang ada own preferences... brand nyer.. color nyer... di sebabkan itu... saya pon terus terang ajelah tanya... lebih senang... so bersekali la kitorang pergi ke kedai... dia pilih2... saya bayar.... so encik Shahir... happy belated birthday !


yg di cari en shahir.. dapat pon !



memilih hadiah untuk suami sepatutnya tak sesusah mana... almaklumla kan.. suami... kita septutnya tahu apa yang dia suka... dia pon sepatutnya setakat mana budget kiter... huhuhu... nasib baik en shahir pilih barang within my budget... :p en shahir mmg dah lama suh saya usha polaroid sunglasses nih... dier mmg aim nak benda ni untuk pakai memancing... ada jugak dier suh saya beli barang pancing.. ups ! yang tuh saya tak layan ! saya ada la usha2 gak... amboihh harga sampai 7 8 ratus... mana ada budget... cari dan cari lagi... ada la yang berpatutan sket harganya... ini pon kira menggantikan yang dah patah... ok la tu. selagi mmg dier nak pakai... dan selagi dier sukker.... tet tot!

2 comments:

  1. hehe..ok gak beri hadiah sunglasses kan..kesian hubby2 kita silau driving :)

    ReplyDelete
  2. tapi hubby saya silau memancing...kikikiki... :)

    ReplyDelete